Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Sylwia Zachłowska
telefon: 89 767 79 25
pokój nr 212
Dni i godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek w godzinach: 8.00 - 14.00
Informacje dot. zgłoszenia kierowanego do Rzecznika:
Wniosek powinien zawierać co najmiej:
- wskazanie osoby, od której pochodzi (imię i nazwisko) i jej adres zamieszkania,
- opis istotnych w sprawie okoliczności faktycznych
- wskazanie na czym polega naruszenie praw konsumenta
- wskazanie czego wnioskodawca oczekuje od przedsiębiorcy.
Podanie numeru telefonu i adresu e-mail nie jest obowiązkowe, ale znacznie ułatwi kontakt
w sprawie.
Do wniosku powinny być załączone kopie (skany) dokumentów potwierdzających okoliczności faktyczne opisane we wniosku.
Wniosek powinien być podpisany przez wnoszącego (własnoręcznym podpisem).
Wniosek może być złożony:
- w punkcie obsługi Konsumentów, pok. 212
- w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lidzbarku Warmińskim
- przy wykorzystaniu poczty elektronicznej, przy czym warunkiem skutecznego złożenia wniosku jest przesłanie na adres rzecznik@powiatlidzbarski.pl skanu pisemnego wniosku (opatrzonego własnoręcznym podpisem).
Wniosek w sprawach o ochronę praw indywidualnych konsumentów jest wolny od opłat.
Wnioski nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu pozostawione będą bez rozpoznania.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów występuje do przedsiębiorcy dopiero po wyczerpaniu przez konsumenta drogi postępowania reklamacyjnego.