Wersja nieobowiązująca z dnia

Powiatowy Rzecznik Konsumentów


Sylwia Zachłowska

telefon: 89 767 79 25

pokój nr 212

 

Dni i godziny przyjęć interesantów:

poniedziałek w godzinach: 8.00 - 14.00

 

Informacje dot. zgłoszenia kierowanego do Rzecznika:

Wniosek  powinien zawierać co najmiej:

  • wskazanie osoby, od której pochodzi (imię i nazwisko) i jej adres zamieszkania,
  • opis istotnych w sprawie okoliczności faktycznych
  • wskazanie na czym polega naruszenie praw konsumenta
  • wskazanie czego wnioskodawca oczekuje od przedsiębiorcy.

Podanie numeru telefonu i adresu e-mail nie jest obowiązkowe, ale znacznie ułatwi kontakt
w sprawie.

Do wniosku powinny być załączone kopie (skany) dokumentów potwierdzających okoliczności faktyczne opisane we wniosku.

Wniosek powinien być podpisany przez wnoszącego (własnoręcznym podpisem).

Wniosek może być złożony:

  • w punkcie obsługi Konsumentów, pok. 212
  • w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lidzbarku Warmińskim
  • przy wykorzystaniu poczty elektronicznej, przy czym warunkiem skutecznego złożenia wniosku jest przesłanie na adres rzecznik@powiatlidzbarski.pl skanu pisemnego wniosku (opatrzonego własnoręcznym podpisem).

Wniosek w sprawach o ochronę praw indywidualnych konsumentów jest wolny od opłat.

Wnioski nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu pozostawione będą bez rozpoznania.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów występuje do przedsiębiorcy dopiero po wyczerpaniu przez konsumenta drogi postępowania reklamacyjnego.

 

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.