Wersja nieobowiązująca z dnia
Nadanie szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznej
Wymagane dokumenty:
- W przypadku nadania uprawnień szkoły publicznej szkole z dniem rozpoczęcia działalności wymagane są dokumenty, jak przy ubieganiu się o dokonanie wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych;
- Zobowiązanie do przestrzegania wymagań określonych w art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2156 z późn. zm.);
- Pozytywna opinia Warmińsko – Mazurskiego Kuratora Oświaty.
Opłaty:
Brak
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Starostwa Powiatowego w Lidzbarku Warmińskim,
ul. Wyszyńskiego 37,
pokój 206, I piętro.
Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni.
ul. Wyszyńskiego 37,
pokój 206, I piętro.
Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Oświaty, Kultury i Promocji Starostwa Powiatowego w Lidzbarku Warmińskim, tel. (89) 767 79 45, 767 79 46.
Podstawa prawna:
Art. 82 ust. 2 pkt. 6, art. 82 ust. 2a oraz 85 ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2156 z późn. zm.)