Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: „Modernizacja i budowa infrastruktury drogowej przy ul. 11 Listopada, Polnej i ul. Kąpielowej w Lidzbarku Warmińskim”
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn: „Modernizacja i budowa infrastruktury drogowej przy ul. 11 Listopada, Polnej i ul. Kąpielowej w Lidzbarku Warmińskim”, której zakres podzielono na trzy części:
a) CZĘŚĆ I- „Modernizacja infrastruktury drogowej przy ulicy 11 Listopada w Lidzbarku Warmińskim”,
b) CZĘŚĆ II - „Budowa infrastruktury drogowej przy ulicy Kąpielowej w Lidzbarku Warmińskim”,
c) CZĘŚĆ III - „Modernizacja infrastruktury drogowej przy ulicy Polnej w Lidzbarku Warmińskim”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które są dostępne na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/953260 .
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Sukcesywnie: w terminie od daty zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych wykonanych bez zastrzeżeń oraz w okresie gwarancji jakości i w okresie rękojmi za wady zrealizowanych robót budowlanych.
2. Planowany termin realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia nastąpi do 30 maja 2025 r. dla każdej z części.
3. Termin gwarancji dla wszystkich części to 84 miesiące.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Lidzbarku Warmińskim ul. Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, pokój nr 206 w terminie do dnia 08.08.2024 r. do godziny 12.00, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego bądź posłańca.
 - Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lidzbarku Warmińskim ul. Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, w dniu 08.08.2024 r. o godz. 12:10